Fantastiška 8,3
Remiantis 1145 apžvalgomis

Naujausi klientų komentarai

Pasirinkti Keliautojo Tipą
Fantastiška



iš 1142 apžvalgų
  • Švara 8,6
  • Įranga 8,3
  • Vietovė 8,5
  • Kambario patogumai / lygis 8,4
  • Paslaugos 8,3
  • Kainos ir kokybės santykis 7,8
  • Maistas / maitinimas 7,8
Rūšiuoti pagal

Lisa iš Naujoji Zelandija
Pora
Liuksas
Viešėta 5 naktys 2016 m. rugpjūtis
Definitely liked our stay here!
Great hotel with spacious room, nice pool and helpful staff.
Apžvelgta 23 rugpjūčio 2016

Hyerim iš Pietų Korėja
Keliauju vienas
Viešėta vieną naktį 2016 m. rugpjūtis
good!
Room: wide & clean but expensive...
Apžvelgta 20 rugpjūčio 2016

Taek-Gwang iš Pietų Korėja
Keliauju vienas
Liuksas
Viešėta 3 naktys 2016 m. rugpjūtis
Location is perfect
Good location. The staff is so kind. The pool on the rooftop is fantastic.
Apžvelgta 19 rugpjūčio 2016

Kheng iš Singapūras
Verslo keliautojas
Liuksas
Viešėta 2 naktys 2016 m. rugpjūtis
Attitude
There is no queuing pattern or system. Counter adviser simply take whoever walks in or cut in front. Front desk is not polite. I'm a customer, I don't owe the hotel anything or the staff!
Apžvelgta 14 rugpjūčio 2016

Jayesh iš Jungtinė Karalystė
Šeima su vyresniais vaikais
Liuksas
Viešėta 7 naktys 2016 m. liepa
Nice hotel and good location
A nice hotel and well connected. The staff we encountered were friendly and willing to help.
Apžvelgta 09 rugpjūčio 2016

Sungwook iš Pietų Korėja
Verslo keliautojas
Aukščiausios klasės
Viešėta 2 naktys 2016 m. rugpjūtis
excellent
very good trouble
Apžvelgta 08 rugpjūčio 2016

YIRU iš Taivanas
Pora
Premier klasės
Viešėta vieną naktį 2016 m. liepa
the concierge is terrible
Originally we were supposed to have a good stay, but it was all ruined by the inattentive and terrible concierge service next to the front desk. We bought food that requires refrigerator, we called first to inquire if the front desk could put the food in the fridge and they said yes. Then we gave our food to the concierge and remind them again that it has to be put in the fridge. When we return to the hotel ready to pick up our luggage and the food, we discovered that the food was hanged on our luggage outside the hotel, and everything got rotten. We were very angry since it's a waste of food (we could not eat it again after it's exposed in hot weather for so many hours) so we complained to the concierge manager. The manager distrusted us and treat us like we were lying. We were furious and disappointed about how Royal Garden Hotel treat its customer and reluctant to apologize when it's their staff's fault.
Apžvelgta 29 liepos 2016

Ruo iš Malaizija
Verslo keliautojas
Liuksas
Viešėta 3 naktys 2016 m. liepa
Good location
Good location, expensive tho.
Apžvelgta 27 liepos 2016

Riko iš Japonija
Keliauju vienas
Liuksas
Viešėta 2 naktys 2016 m. liepa
It was nice staying here.
It was my third time staying at this hotel and I thought their survise skills were getting better than previous time.
Apžvelgta 27 liepos 2016

Chiang iš Honkongas
Pora
Superior Queen or Twin Room with Smartphone
Viešėta vieną naktį 2016 m. liepa
Comfortable
Appreciated they fulfill our requested.
Apžvelgta 26 liepos 2016


1

Pasirinkite savo lojalumo programą

Puslapio viršuje spauskite PointsMAX ir pamatysite daug populiarių oro linijų ir lojalumo programų pasirinkimų.

2

Pasirinkite kambarį su taškais

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Uždirbkite iki 4900 taškų

Prie kiekvieno tinkamo kambario bus nurodyta kiek taškų uždirbsite už užsakymą.

3

Prisijunkite ir uždirbkite taškų!

  • Programos nario ID
  • Šį viešbutį užsakau ne sau, o kažkam kitam.

Įrašykite pasirinktos programos narystės ID užsakymo metu. Jūs uždirbsite užsakyme nurodytą taškų skaičių po išvykimo. Tai taip paprasta!

Pradėkite čia ir pasirinkite patinkančią programą: