Naujausi klientų komentarai

Pasirinkti Keliautojo Tipą
Labai gerai



iš 891 apžvalgų
  • Švara 7,8
  • Įranga 6,6
  • Vietovė 7,7
  • Kambario patogumai / lygis 7,6
  • Paslaugos 7,2
  • Kainos ir kokybės santykis 7,5
  • Maistas / maitinimas 6,5
Rūšiuoti pagal

Martini iš Indonezija
Verslo keliautojai
Aukščiausios klasės
Viešėta 2 naktys 2016 m. rugpjūtis
overall good
overall good
Apžvelgta 22 rugpjūčio 2016

Maraden iš Indonezija
Verslo keliautojai
Vadovams
Viešėta vieną naktį 2016 m. rugpjūtis
not suiteable
This is 3 stars hotel
Apžvelgta 20 rugpjūčio 2016

shaderon iš Malaizija
Pavieniai keliautojai
Liuksas
Viešėta 2 naktys 2016 m. rugpjūtis
Good location
Its easy access for traveling from and to airport. Very near from train station and close with Centre Point Mall. Suitable for those who just like walking activity.
Apžvelgta 08 rugpjūčio 2016

Martini iš Indonezija
Verslo keliautojai
Liuksas
Viešėta vieną naktį 2016 m. liepa
OK
OK
Apžvelgta 28 liepos 2016

Justin iš Malaizija
Verslo keliautojai
Aukščiausios klasės
Viešėta 2 naktys 2016 m. liepa
Great Place to stay
Clean and convenient place to stay. Near malls and train station.
Apžvelgta 26 liepos 2016

Adam iš Indonezija
Šeimos su mažais vaikais
Aukščiausios klasės
Viešėta vieną naktį 2016 m. liepa
Nice hotel
thank u
Apžvelgta 20 liepos 2016

Adam iš Indonezija
Šeimos su mažais vaikais
Aukščiausios klasės
Viešėta vieną naktį 2016 m. liepa
nice hotel
thank u
Apžvelgta 20 liepos 2016

Johndry iš Indonezija
Grupės
Aukščiausios klasės
Viešėta vieną naktį 2016 m. liepa
late check in
im staying at karibia for 1 night ( 2 connecting rooms ) , i check in at 1.30 PM just for 1 room, because another room is still being cleaned. I wait and wait for another room until 3PM!!!! so disappointed for that ( I request early check in at Agoda ) .
Apžvelgta 14 liepos 2016

Sisilyana iš Indonezija
Grupės
Aukščiausios klasės
Viešėta 2 naktys 2016 m. liepa
room is spacious', the aircon doesn't work at the 1st night but it did work well after i complaint t
will come here again for next trip
Apžvelgta 12 liepos 2016

Ferdiyan iš Indonezija
Šeimos su vyresniais vaikais
Aukščiausios klasės
Viešėta 4 naktys 2016 m. birželis
Very disappointing attitude
This was probably one of the many visits to this hotel, yet unfortunately might be my last. I book this hotel without breakfast since for the first 2 days I will be mostly out of Medan. During our check-in, the receptionist asked us if we wanted to upgrade to opt for the breakfast in which I declined already due to the reasons explained. Yet, he still gave me complete breakfast vouchers, in which I re-confirmed that it can be used. We then had ou breakfast on the 30th, and agree to pay for an additional 1(one) pax. on the next day, we were surprised that the maitre'd told us that we have to pay all the breakfast and the vouchers are not eligable. They did not admit why they have given the vouchers to me in the first place. He even did not like my complaint and said that we were difficult guest! UNBELIEVABLE! We checked out the next morning, no apology, no nothing. I even had to asked the complete invoice of this 'ridiculous' breakfast otherwise they did not even bother to give me a copy. The facilities, cleanliness of the hotel is fine, however, the attitude and clear lask of respect for guest if problematic.
Apžvelgta 05 liepos 2016


1

2

3

1234

Pradėkite čia ir pasirinkite patinkančią programą: